Wenn wir beim Ach Todd sind:Lurtz hat geschrieben: ↑7. Sep 2023, 12:35 https://twitter.com/tomwarren/status/16 ... 4209548630
Ach Todd...
https://www.ign.com/articles/todd-howar ... -of-switch
Das sie ein exklusives Spiel machen, haben Sie nach mehr als der Hälfte der tatsächlichen Entwicklungszeit erfahren. Und das Argument, dass es ihr größter Launch bisher ist, ist imho eher ein Zeichen dafür, dass der Markt gewaltig gewachsen ist, wenn das selbst mit Verzicht auf die Playstation möglich ist."When you're making something exclusive then the more you can focus,” Howard said. "You know this is the hardware or the thing people are playing on, so the ability to focus on that always yields a better product.
"You do want people to be able to access it of course. But being with Xbox means there is an ease of access for us and I'm told we're expecting more people playing this launch than anything we've ever done before and that's despite the success of our previous games.”
Am besten ist aber:
Nintendo hat das erste Zelda für die eigene Hardware 1986 entwickelt. Da wird noch viel Zeit vergehen müssen, dass Bethesdas Marken automatisch und vor allem organisch mit Xbox verbunden werden.Perhaps more interesting is Howard’s comments about the effect on brands from exclusives. "I do also think people attach brands to certain games. When you think of Zelda you think of the Switch and I think there are times when that can be a real benefit."